ABOUT THE JOURNAL
REQUIREMENTS FOR ARTICLES
SUBMIT ARTICLE
JOURNAL ARCHIVE
CURRENT ISSUE
JOURNAL ARCHIVE
2020
VOLUME 1 №4
2021
VOLUME 2 №1
VOLUME 2 №2
VOLUME 2 №3
VOLUME 2 №4
2022
VOLUME 3 №1
VOLUME 3 №2
VOLUME 3 №3
VOLUME 3 №4
2023
VOLUME 4 №1
VOLUME 4 №2
VOLUME 4 №3
VOLUME 4 №4
2024
VOLUME 5 №1
VOLUME 5 №2
VOLUME 5 №3
EDITORIAL BOARD
CONTACT US
VOLUME 3 №3
ARTICLES
VOLUME 3 №3 (2022)
UZLUKSIZ TA’LIM TIZIMIDA DASTURLASH TEXNOLOGIYALARINING O‘QITISH SAMARADORLIGINI OSHIRISH MODELI
PRACTICAL SIGNIFICANCE OF COMPUTER MODELING OF TRANSCRIPTION SYMBOLS OF THE UZBEK LANGUAGE
ИНФОРМАТИКА ВА АХБОРОТ ТЕХНОЛОГИЯЛАРИ ФАНИНИ ЎҚИТИШДА МЕДИАТАЪЛИМГА АСОСЛАНГАН “ЎҚИТИШНИНГ БЕШ ПОҒОНАЛИ МЕТОД”ИДАН ФОЙДАЛАНИШ ОРҚАЛИ ЎҚУВЧИЛАР ФАОЛЛИГИНИ ОШИРИШ
SEMANTIC-SYNTACTIC ANALYSIS OF NUMERICAL INFORMATION IN THE CONTENT OF THE TEXT
PYTHON DASTURLASH TILINI O‘RGATISHGA MO‘LJALLANGAN ELEKTRON TA’LIM RESURS YARATISH VA FOYDALANISH
BO‘LAJAK INFORMATIKA O‘QITUVCHILARNI TAYYORLASH SIFATINI TA’MINLASHDA KOMPETENTSIYALI YONDASHUV
ТАБИИЙ ТИЛЛАРНИ КОМПЬЮТЕРЛИ МОДЕЛЛАШТИРИШДА ЛИНГВИСТИК ВА ЛИНГВО-МАТЕМАТИК МОДЕЛЛАР МУНОСАБАТИ
JOURNAL MENU
ABOUT THE JOURNAL
CURRENT ISSUE
REQUIREMENTS FOR ARTICLES
EDITORIAL BOARD
JOURNAL ARCHIVE
2020
2021
VOLUME 2 №1
VOLUME 2 №2
VOLUME 2 №3
VOLUME 2 №4
2022
VOLUME 3 №1
VOLUME 3 №2
VOLUME 3 №3
VOLUME 3 №4
2023
VOLUME 4 №1
VOLUME 4 №2
VOLUME 4 №3
VOLUME 4 №4
2024
VOLUME 5 №1
VOLUME 5 №2
VOLUME 5 №3